برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر



اگر همه آسمان و ابرهایش سهم چشمهای من باشد باز هم آرامش نخواهم یافت.
وقتی فصل ها را قسمت می کردند به من فقط پاییز را هدیه دادند٬
من ماندم و دنیای رنگها وآدمهایی که از پاییز رنگارنگ تر هستند.
مدتی بود که در این سردی٬ قلمم هم با دلم قهر کردو من دل تنگ تر شدم ٬
وقتی در گوش قلم زمزمه میکنی٬
و او نجوای تو را به سپیدی کاغذ میسپارد چقدر آرامش پیدا میکنی.
اینجا منم و بادهای سرد پاییزی........
و خسته دلی که دلش سخت برای خودش تنگ شده است...
آه ...کاش پر پروازی بود٬ زمین جای ماندن نیست...
دیری نخواهد گذشت فردا خاطره خواهم شد
وشاید از خاطره ها خواهم رفت...


نظرات 13 + ارسال نظر
م دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:35

خیلی خوب بود.

--- سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:29

یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

qw شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 14:38

back Sitet khili bahaleeeeeeeeeeeeee

المیرا چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:01

شعر خیلی قشنگی بود ولی امیدوارم شما جای شخصیت شعر نباشید

سعید پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:43

آقا مصطفی چرا هی میری هی میای!؟خوب بمون دیگه!این گه کاریه؟

رضا سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:16

این پستی که گذاشتین اصلا ب موضوع وبتون نمیخوره!بیشتر به وب های عاشقانه و غم انگیز میخوره!!!چرا؟

آرام سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:18

این متن رو خودتون نوشتین؟یا از جایی کپی کردین؟

آرام یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:03

تایید میکنین ولی جواب نمیدین؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

آرام یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:34

متن وبلاگ رو خوتون مینویسین؟

Mojtaba شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:57 http://C4you.yasgig.ir

وبت عالیه ، ولی جواب ندادی دیگه؟!!

سما دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:51 http://samahemmat.blogfa.com

جالب بود

سما دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:52 http://samahemmat.blogfa.com

من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من.........ء

من خودم بودم و یک حس غریب، که به صد عشق و هوس می ارزید......ء

من به دنبال نگاهی بودم ، که مرا از پس آن سادگیم میفهمید.....!!!..ء

و خدا می داند.....سادگی از ته دلبستگیم پیدا بود............ء

parastu چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:20

shere dust dashtanii bud.khosheman amad....b

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد