برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

تصاویر متحرک در پس زمینه ( Background ) دسکتاپ ویندوز قرار دهید

همان طور که دوستان اطلاع دارند در حالت عادی نمی توان تصاویر متحرک از نوع فلش ، فیلم ، تصویر با فرمت Gif و ...... را برای پس زمینه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز انتخاب کرد و این سیستم عامل از این لحاظ دارای محدودیت است . از طرف دیگه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد که این امکان را به کاربر سیستم عامل ویندوز می دهد که تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز قرار دهند مانند نرم افزار Screen2Dream که با این نرم افزار می توان محافظ صفحه نمایش را به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرد ولی ایرادی که این نرم افزار دارد این می باشد که حافظه رم ( RAM ) بسیار زیادی مصرف می کند و عملکرد سیستم را بسیار کند می کند . برای رفع این مشکل و اینکه دوستان بتوانند یک تصویر متحرک در پس زمینه دسکتاپ خودشون قرار بدهند من با استفاده از چند فایل فلش ( Flash ) بسیار زیبا که از طریق اینترنت تهیه کرده ام و کاملا متناسب برای دسکتاپ می باشند و با تغییر و تبدیل آنها به فرمت Html ، این امکان را برای بازدید کنندگان سایتم فراهم کرده ام که می توانند این تصاویر متحرک بسیار زیبا از نوع فلش را بدون نیاز به نرم افزاری در پس زمینه دسکتاپ خود قرار دهند و نکته بسیار مفیدی که این تصاویر ذارند این می باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد سیستم از لحاظ مصرف رم ( RAM ) نمی گذارد . ابتدا یکی از فایل های زیر راهمان طور که دوستان اطلاع دارند در حالت عادی نمی توان تصاویر متحرک از نوع فلش ، فیلم ، تصویر با فرمت Gif و ...... را برای پس زمینه دسکتاپ سیستم عامل ویندوز انتخاب کرد و این سیستم عامل از این لحاظ دارای محدودیت است . از طرف دیگه نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارد که این امکان را به کاربر سیستم عامل ویندوز می دهد که تصاویر متحرک در پس زمینه ویندوز قرار دهند مانند نرم افزار Screen2Dream که با این نرم افزار می توان محافظ صفحه نمایش را به عنوان پس زمینه دسکتاپ انتخاب کرد ولی ایرادی که این نرم افزار دارد این می باشد که حافظه رم ( RAM ) بسیار زیادی مصرف می کند و عملکرد سیستم را بسیار کند می کند . برای رفع این مشکل و اینکه دوستان بتوانند یک تصویر متحرک در پس زمینه دسکتاپ خودشون قرار بدهند من با استفاده از چند فایل فلش ( Flash ) بسیار زیبا که از طریق اینترنت تهیه کرده ام و کاملا متناسب برای دسکتاپ می باشند و با تغییر و تبدیل آنها به فرمت Html ، این امکان را برای بازدید کنندگان سایتم فراهم کرده ام که می توانند این تصاویر متحرک بسیار زیبا از نوع فلش را بدون نیاز به نرم افزاری در پس زمینه دسکتاپ خود قرار دهند و نکته بسیار مفیدی که این تصاویر ذارند این می باشد که هیچ تاثیری بر عملکرد سیستم از لحاظ مصرف رم ( RAM ) نمی گذارد .

ابتدا یکی از فایل های زیر را دانلود کنید ( فرض می کنیم فایل باران (Rain-MPcomputer) را دانلود کرده اید).
بعد از دانلود کردن فایل مربوطه آن را از حالت فشرده خارج کنید .
اینک اگر فایل مربوطه را باز کنید در داخلش دو آیکون مطابق تصویر زیر مشاهده می کنید که یکی از آیکون ها به نام Rain-MPcomputer می باشد .

حال وارد کنترل پنل ویندوز شوید و بروی آیکون Disply کلیک کنید تا پنجره Disply Preperties باز شود .
اینک از طریق برگه Desktop بروی دکمه Browse کلیک کنید و مسیر فابل Rain-MPcomputer را بدهید و بعد از پیدا کردن فایل Rain-MPcomputer بروی دکمه Open کلیک کنید و در پنجره Disply Preperties بروی دکمه OK کلیک کنید .
بعد از انجام این کار یک تصویر متحرک بسیار زیبا به شکل بارش قطرات باران در بکگراند دسکتاپ مشاهده می کنید ( اولین تصویر این آموزش مربوبط به دسکتاپ کامپیوتر خودم می باشد که که در بکگراند دسکتاپم فایل Rain-MPcomputer رو قرار دادم )

امیدوارم بازدیدکنندگان خوب سایتم از این تصاویر که سعی کردم در عین زیبایی منحصر بفرد هم باشند خوششون بیاد . البته این کار در نوع خودش یک کار جدید است که مشابه این کار رو در هیچ سایتی ندیدم .

منبع : www.MPcomputer.ir
نظرات 8 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 http://tectonics87

به خدا دیدم نامردیه تشکر نکنم!دست شما واقعا درد نکنه واقعا زحمت کشیدید.
ممنون
یا علی

مونا پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 14:14

دستت درد نکه مهندس.خیلی باحالی.خیلی وقته ندیدمت دلم یه ذره شده واست

یه نفر جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 16:45

بابا مهندس!!
چرا با همینی که دلش واست یه ذره شده خیلی وقته ندیدتت!دوس نمیشی؟؟؟

سیامک شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 00:31

سلام.کجایی.دیگه تحویلمون نمیگیری.گوشیتم که خاموش کردی.

محمد شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:45

چه عجب آپی

نگار شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:45

تو مگه میخوای بمیری؟؟؟؟که میگی واسه مردنم باید رفت تو صف؟!!اگه کامنتمو خوندی یه تک بزن بفهمم.مرسی.بای

شقایق یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 19:54

سلام عزیزم.....الان که دارم اینجا رو میخونم پشت پنجره دونه های کوچولوی برف دارن آروم آروم میان پایین

صدرا یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 20:06

سلام عزیزم
از وبلاگت خیلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد