برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

گوگل و راه‌اندازی سرویس پزشکی آنلاین

گوگل سرویس اطلاعات پزشکی که ذخیره و مدیریت اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی کاربران آمریکایی را امکان‌پذیر می‌سازد، راه‌اندازی کرد.
سرویس Google Health به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات دارویی و پزشکی‌شان را در یک جا گردآوری کنند.
با راه اندازی این سرویس گوگل سرویس اطلاعات پزشکی که ذخیره و مدیریت اطلاعات مربوط به سوابق پزشکی کاربران آمریکایی را امکان‌پذیر می‌سازد، راه‌اندازی کرد.
سرویس Google Health به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات دارویی و پزشکی‌شان را در یک جا گردآوری کنند.
با راه اندازی این سرویس خط مبارزه جدیدی میان گوگل و مایکروسافت که پیش از این سرویس‌مشابه HealtVault را عرضه کرده‌ شکل می گیرد.
سرویس Google Health که هنوز در مرحله آزمایشی است شامل تبلیغات نمی‌شود و کاربران در کنار وارد کردن سوابق پزشکی خود می‌توانند با اضافه کردن جزئیاتی مانند حساسیت‌ها و داروهای مورد مصرفشان، پروفایل‌های خود را که با کلمه رمز حفاظت می‌شوند، تکمیل کنند.
گوگل توسعه‌ی فعالیت خود به مدیریت سوابق پزشکی را یک اقدام منطقی می‌داند زیرا موتور جست‌وجوی این شرکت پیش از این به میلیون‌ها تقاضای افرادی پاسخگو بوده که سعی داشتند اطلاعاتی در مورد مجروحیت‌ها، بیماری‌ها و درمان‌های توصیه شده بیابند.
گوگل پیش از راه‌اندازی عمومی این سرویس، ذخیره سوابق پزشکی را برای بیماران داوطلب کلینیک کلولند فراهم ساخته بود.
راه‌اندازی این سرویس با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی نیز همراه شده است هر چند گوگل اعلام کرده به منظور حفاظت از اطلاعات پزشکی کاربران، پلت فرم رایانه‌یی مطمئنی که از سیستم جست‌وجوی این شرکت جدا بوده را برای میزبانی سوابق پزشکی ساخته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد