برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

معرفی PING

سر نام Packet Internet Groper.پروتکلی برای آزمایش اینکه یک کامپیوترخاص به اینترنت متصل است یا خیر.برای این کار بسته ای برای دریافت پاسخ به نشانی IP آن ارسال می شود.نام این روش از روشی که در زیر دریایی ها به کار برده می شود گرفته شده است.در روش مذکوریک سیگنال صوتی به نام Ping انتشار می یابد و از بازتاب آن اشیاء پیرامون زیر دریایی شناسایی می شود.

 

 

◄ Ping Of Death: نوعی خرابکاری بسته ای از طریق پروتکلی به یک کامپیوتر از راه دور ارسال می شود که اساسا بزرگتر از64 بایت معمول است.اندازه بسته سبب می شود که کامپیوتر متوقف شود (Hang) یا مجددا راه اندازی می شود(Boot).

◄ Ping Packed: یک پیام Are You There که به وسیله یک برنامه Packet Internet Groper ارسال می شود.این بسته از یک گره به نشانی IP کامپیوتری ارسال می شود تا مشخص شود که گره قادر به ارسال و یا دریافت اطلاعات هست یا خبر. بسیاری از برنامه های خدماتی رایگان و عمومی این کار را می توان از طریق اینترنت برای کامپیوتر های شخصی Download نمود.

◄ عمل Ping: اصولا عمل Ping برای Disconnect کردن افراد و افزایش سرعت شبکه به کار می رود. برای مثال سرور شما دارای تعداد زیادی کاربر است و سرعت کار شما با شبکه بسیار کند است شما باید شماره IP سرور خود که معمولا همان IP وب سایت شبکه است به روش گفته شده در آورده و به یکی از از برنامه های Pinger داده و شروع به Ping کردن کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد