برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

دریافت متن آهنگ خوانندگان در کمترین زمان

دریافت متن آهنگ خوانندگان در کمترین زمان توسط نرم افزار Lyricsgrabber 1.0

گوش دادن به ترانه های متفاوت از خوانندگان مختلف و محبوبمان یکی از علاقمندی های بسیاری از افراد به ویژه نوجوانان و جوانان میباشد . ولی اگر آهنگ ها به زبان انگلیسی یا اسپانیولی و فرانسه و آلمانی و ایتالیایی و ...... باشد , در کمال زیبایی درک آن از لحاظ معنا ممکن است برایمان کمی دشوار باشد . در این مواقع اولین راه حل رجوع به متن آهنگ و یا همان Lyric آن است . اما پیدا کردن متن ترانه ی مورد نظر شما از بین سایتهای متعدد ممکن است کمی برایتان وقت گیر باشد !

Lyricsgrabber نرم افزاری جدید و بسیار جالب و مفید می باشد که به شما امکان پیدا کردن هر ترانه ای را در کوتاه ترین زمان ممکن می دهد . این نرم افزار جستجوی خود را بر طبق نام خواننده و نام آهنگ انجام می دهد و در زمان کوتاهی به جستجو در بین سایتهای بزرگی که در کار عرضه ی آخرین ترانه های روز خوانندگان هستند میپردازد و متن ترانه را پیدا نموده و بلافاصله دانلود و در صفحه جدا گانه برای شما به نمایش در می آورد! این نرم افزار به بیش از 1 میلیون ترانه و غزل از خوانندگان مشهور دسترسی دارد‌!! که تعداد قابل توجهی میباشد ...

www.isfahan4u.com



ویژگی بسیار جالب این نرم افزار در سازگاری با نرم افزار قدرتمند WinAmp می باشد . Lyricsgrabber قادر است آهنگ های ترانه ی آهنگهایی که Winamp در حال پخششان است را برای شما از اینترنت دریافت نموده و بالافاصله نشان دهد !

Lyricsgrabber تمامی جستجوی های خود را در اینترنت ذخیره نموده و در صورت نیاز به شما نمایش میدهد . فونت و سایز متن ترانه قابل تغییر می باشد و همچنین به شما امکان چاپ متن ترانه را بر روی کاغذ از داخل محیط نرم افزار نیز میدهد .

 دریافت برنامه

 کرک برنامه ( فایل exe را به جای فایل اصلی در پوشه ی نصب شده ی نرم افزار کپی نمایید )

نظرات 1 + ارسال نظر
مهلا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 http://iram-mob.blogsky.com

سلام دوست عزیز
لینک کرک خراب است اگه می تونی درستش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد