برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

نرم افزار Easy PHP ( درس پنجم )

اول از همه یک توضیح و عذر خواهی کنم از همه که من یکم دیر دیر مطلب می نویسم و اون به خاطر گرفتاری های دوروبرم هست!!!

در درس امروز می خواهیم در مورد چگونگی استفاد از نرم افزار Esay PHP صحبت کنیم.

در این درس مرحله سوم یا آخرین مرحله نصب و پیکربندی PHP رو یاد می گیرید. اول کمی توضیح بدم که Esay PHP چیه و چه کاری میکنه! این نرم افراز یک شبیه ساز وب سرور هست که می تونه بروی کامپیوتر شما بدون نیاز به IIS و PWS برنامه های PHP رو با استفاده از کاوشگر اینترنت اجرا کنه.

همچنین این نرم افزار امکان استفاده از بانک اطلاعاتی مورد استفاده در PHP رو به شما میده ‚ در درسهای بعدی بیشتر در مورد بانکهای اطلاعاتی صحبت می کنیم! برای نصب و پیکربندی Esay PHP ابتدا باید اون رو از اینجا دریافت کنید و بعد مراحل زیر رو برای نصب طی کنید!

با کلیک کردن روی فایل اجرایی "easyphp1-6_setup" می توانید Wizard نصب رو اجرا کنید. با اجرای فایل نصب پیغامی رو مشاهده خواهید کرد که در اون از شما برای نصب نرم افزار Esay PHP اجازه کسب می کنه که شما با زدن دکمه YES کادر رو تایید کرده و کار نصب رو ادامه می دهید.

سپس این پنجره باز خواهد شد که به شما اطلاعاتی در مورد نرم افزار Esay PHP میده که شما می تونید با زدن دکمه Suivant (من خودم تو زبان Wizard نصب این موندم اگه کسی میدونه چه زبانی هست به من هم بگه!!!)می توانید به مرحله بعد برید.

سپس پنجره Accord de Licence باز خواهد شد که شما با فشار دکمه Oui می توانید به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله از Wizard نصب مسیری که فایل های Esay PHP قراره در اونجا کپی شوند رو به شما نشان خواهد داد که شما می توانید این مسیر نصب رو عوض کنید و با فشار دکمه Suivant > به کار خود ادامه دهید.

در مرحله بعد محلی که برای قرار گرفتن میانبر های Esay PHP در Programes رو مشخص می کند که شما می تونید با فشار دکمه Suivant > به Wizard نصب ادامه دهید و به مرحله بعدی بروید.

در این مرحله از شما برای کپی کردن فایلهای Esay PHP اجازه می خواهد که شما با فشار دکمه Installer این کادر را تایید می کنید.

حال شما شاهد کپی شدن فایلها در مسیر تعیین شده هستید و باید اندکی صبر کنید تا عمل کپی انجام شود. بعد از اتمام کپی فایل از شما می خواهد که سیستم را دوباره راه اندازی کنید که شما با فشار دکمه Terminer اجازه این کار را به برنامه خواهید داد.

حالا بعد از دوباره راه اندازی سیستم در قسمت کازینه سیستم شمایل Esay PHP نمایش خواهد داده شد و شما هم اکنون می توانید با استفاده از مرورگر خودتون برنامه های PHP رو اجرا کنید!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد