برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

با چه کسانی چت داشته اید

 آیا دوست دارید به طور مثال بدون داشتن هیچ چیزی بفهمید چه کسانی با چه ID هایی پشت سیستم شما به اینترنت وصل شده اند یا از اون جالب تر با چه کسانی چت کرده اند!!!

خب از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید سپس تایپ کنید Regedit پس از باز شدن پنجره ویرایشگر ریجستری به کلید زیر بروید :

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerprofiles

خب چی میبینید؟ لیست یک سری ID که 100% ID شما هم در بین آنها می باشد ، بله به همین راحتی لیست تمام ID هایی که در یاهو وصل شده اند اینجا لیست شده است خب برای اینکه بفهمیم که یک ID خاص با چه کسی چت داشته است به طور مثال من ID خودم را باز می کنم

HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPagerprofiles amin_jonIMVironmentsRecent

خب در پنجره مقادیر مشاهده می کنید که ID فردی که با آن چت کرده اید و ای دی خود شما قرار دارد.

به طور مثال اینجا من با YahooHelper چت کردم :

YahooHelper;sama_59

به همین راحتی میتوانید یکی دیگر از ID هایی رو که توی سیستم شما کانکت شده و با کسی چت کرده است را در بیارید

نظرات 1 + ارسال نظر
smbody جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:18

با تشکر
با اینکه تمام مراحل رو اجرا کردم، دلیل اینکه این روش نتیجه نمیدهد ( روی سیستم خودم) چیست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد