برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

آموزش ایجاد یک گروه در سایت Yahoo!

 

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که سالهاست از دوستان خود خبر ندارید؟ آخرین باری که از نزدیک ترین دوستاتتان خبری گرفته اید چه زمانی بوده است؟

مشکلات متعدد در عصر کنونی باعث محدود شدن روابط انسانی گردیده است. شما با ایجاد یک گروه خبری در سایت Yahoo! به سادگی می توانید با دوستان و آشنایان خود تجدید دیدار نمائید. برای ایجاد یک گروه خبری در سایت Yahoo! آدرس http://www.Yahoo.com را در نوار آدرس مرورگر خود وارد کرده و کلید Enter را در صفحه فشار دهید.

در قسمت بالای صفحه Yahoo! به روی گزینه Groups کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید و در صفحه وب باز شده به روی گزینه Start a new Group کلیک نمائید. در قسمت Yahoo ID ، ID و در قسمت Password کلمه ثبت شده در سایت Yahoo! را وارد کرده و بر روی کلید Sign In کلیک نمائید.

در پنجره باز شده شما با کلیک نمودن گزینه Browse Group Categories نوع فعالیت و موضوع گروه را از صفحات آتی انتخاب نمائید. از صفحات ظاهر شده شما می توانید نوع فعالیت گروه را هم به صورت دقیق و هم به صورت کلی انتخاب نمائید.

نام نویسی

بعداز انتخاب نوع دقیق فعالیت به صفحه نام نویسی وارد می گردید. در این صفحه شما باید در قسمت Group Name نامی را برای گروه خود و در قسمت Enter your Group email address آدرس گروه خبری خود را وارد کنید. در قسمت Describe your Group توصیفی از اهم فعالیتهای گروه را در کادر مربوطه وارد نمائید. برای ادامه ثبت نام بر روی کلید Continue کلیک کنید.

در ادامه نام نویسی در قسمت Email Address می توانید یک آدرس را برای دریافت Email وارد نمائید و در قسمت Email Profile مقداری در مورد خصوصیات فردی خود بنویسید.

در قسمت Word Verfication کلمه ظاهر شده در قسمت شطرنجی را عیناً وارد کرده و بر روی کلید Continue کلیک کنید. در صفحه بعدی به شما به خاطر ساخت گروه مورد نظرتان تبریک گفته می شود.

وارد کردن اسامی دوستانتان در گروه خبری

برای وارد کردن اسامی دوستانتان به گروه خبری بر روی کلید Invit People کلیک کرده و در صفحه Invite Members ، در قسمت Enter email addresses آدرس E-mail افرادی که می خواهید به گروه خود دعوت نمائید را وارد نمائید. در همین صفحه در قسمت Enter an Interodutory message پیام دعوت خود را وارد کرده و بر روی کلید Submit Lnvite کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی کلید Go to Group کلیک کنید تا به گروه وارد گردید.

اعمال کنترل بر نحوه عملکرد گروه خبری

شما به سادگی می توانید به نحوه عملکرد گروه خبری اعمال کنترل نمائید. برای این منظور کافی است به گروه خبری مورد نظرتان وارد گشته و در نوار سمت چپ صفحه بر روی گزینه Management کلیک کنید. در صفحه ظاهر شده شما به صورت وسیع می توانید بر نحوه عملکرد گروه خبری اعمال کنترل نمائید. این اعمال کنترل از امکان استفاده و اضافه نمودن دیگران به گروه خبری تا نحوه عملکرد کلی گروه خبری قابل تنظیم است.


نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 16:34 http://bo2song.com

سلام دوست عزیز.شما برای من یک گروپ میسازید.اگه بسازید اسم وبتون رو در هر پست مینویسم+سایت.اگه این کار رو انجام میدهید به این ایدیpmبدیدmehrdad_bia2loveیا ایمیل بزنید.اگه قبول کردید اسم گروپ من fashion98 باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد