برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

Yahoo! Messenger with Voice

« نسخه آزمایشی جدیدترین ویرایش یاهو مسنجر »
از اواخر روز سه شنبه، کمپانی یاهو نگارش آزمایشی جدیدی از نرم افزار پیغام رسان فوری خود (یاهو مسنجر 7.5) را منتشر کرد و لینک های دانلود آنرا در سایت خود قرار داد. مهمترین تغییر در این نسخه، افزوده شدن امکان برقراری تماس های تلفنی با بیش از 180 کشور دنیا است.
جهت برقراری این تماسهای تلفنی از درون نرم افزار یاهو مسنجر، مشترک لازم است تا هزینه ی ناچیزی را پرداخت نماید، این هزینه در ایالات متحده یک "پنی" به ازای هر دقیقه مکالمه و در سایر کشورها تقریباً دو "سنت" در هر دقیقه می باشد.
قبل از استفاده از این خدمات، کاربران باید کارتهای اعتباری با شارژ 10 تا 25 دلاری را خریداری نمایند سپس هزینه تماس از آن کارتها کاسته می شود. پس از عضویت در سیستم، اشتراک اعضا می تواند بصورت خودکار مجددآ پر شود.
این سیستم خاصیت معکوس نیز داشته، بدین صورت که دیگران می توانند با گرفتن شماره تماس کاربر یاهو مسنجر به آن دسترسی پیدا نمایند و سپس پیغام های خود را به یاهو مسنجر وی ارسال کنند.
شرکت یاهو در این زمینه می گوید: "دیگر مهم نیست شما در کجا قرار دارید و آیا نزدیک تلفن هستید یا خیر، دیگران می توانند در هر زمانی که مایل باشند به شما زنگ بزنند، برای شما پیغام بگذارند و کامپیوتر شما انرا به شما اطلاع دهد. این سرویس بخصوص در ادارات بسیار می تواند مفید واقع شود."
جالب است که یاهو خبر راه اندازی این خدمات را هم زمان با شروع به کار سرویس پیغام رسان زنده مایکروسافت اعلام کرده است. در این بین گوگل نیز اعلام کرده است قصد دارد بزودی سرویس های VoIP را به نرم افزار Google Talk خود اضافه نماید.

www.isfahan4u.com



 دانلود - 369 کیلوبایت (نصب کننده آنلاین)

 دانلود - 8.5 مگابایت (نسخه کامل)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد