برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

دادن دستورات به رایانه با استفاده از صدا توسط Realize Voice 4.1.

اگر از دادن دستورات به رایانه توسط موس و کیبورد خسته شده اید به دنبال راه آسان تری برای دادن دستورات به رایانه میب اشید ,نرم افزار قدرتمند شرکت  Realize Software گزینه ی بسیار خوبی خواهد بود .

Realize Voice نام نرم افزار قدرتمندیست که به شما امکان کنترل کامل محیط ویندوز را از طریق صدا می دهد ! بلی این نرم افزار از آخرین تکتولوژی تشخیص صدا بهره میگیرد صدا ی شما را به اجرای فرمان در سیستم تبدیل می نماید و تا حد بالایی نیاز افراد عادی را از کیبورد و موس در کارهای معمولی روزمره رفع می نماید . کارهایی مانند گشت و گذار در اینترنت , کپی , چسباندن , اجرای نرم افزارهای مختلف , باز کردن پنجره و منو و بسیاری دیگر

 

برخی ویژگی های نرم افزار Realize Voice :

Voice Macros : کارهای دشوار را تنها کافیست یک بار برای این نرم افزار انجام دهید , خود این نرم افزار به صورت Macro آن عملبات را ضبط نموده و بلافاصله پس از گرفتن دستور برایتان انجام می دهد .

Personality commands : دادن پاسخ های شخصی و متنوع ویژگی جالب دیگر این نرم افزار است برای مثال اگر شما به آن بگویید Thank You بلافاصله جواب خواهید شنید You're Welcome ! شما میتوانید تنظیم کنید تا در پاسخ به شما با استفاده از سیستم Text-To-Speech چه جوابی بدهد .

Windows Navigation and Web Browsing : به آسانی و تنها با استفاده از صدای خود به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و از بسیاری از نرم افزار های مختلف استفاده نمایید .

Address Book integration : مجهز به دفترچه تلفن هوشمند است که تنها با تلفظ هر یک از اسامی آن را برای شما شماره گیری خواهد کرد .

Voice Shortcuts : امکان خلق میانبر هایی برای صدای خود که با گفتن بخش کوچکتر و یا متفاوتی دستور مورد نظر داده شود .

برای استفاده از امکانات این نرم افزار به یک میکروفن با کیفیت و توانایی از بین بردن Noise در صدا و همچنین نسخه ی انگلیسی از ویندوز های 98SE, ME, NT, 2000 یا XP نیاز است .

 لینک دریافت برنامه 1

 لینک دریافت برنامه 2

 لینک دریافت کرک1

 لینک دریافت کرک2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد