برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

چگونه صفحات را جابجا یا کپی کنیم؟

درست مثل وقتی که صفحات را اضافه یا حذف می‌کنید، می‌توانید صفحات سایت را مرتب کنید. صفحات وب را مانند فایل‌ها در Windows Explorer مرتب کنید. FrontPage ، تغییرات را نگه می‌دارد. اگر صفحه‌ای حاوی هایپر‌لینک را جابجا کنید، FrontPage ، بصورت خودکار، لینک‌ها را بروز رسانی می‌کند.
 

Folder List را باز کنید  

 


سایتی که می‌خواهید تغییر دهید را باز کنید، از منوی View گزینه Folder List را انتخاب کنید. Folder List مربوط به این سایت باز می‌شود.

 

 

 
 
جابجا کردن یک صفحه  

 


برای جابجا کردن یک صفحه، روی آن صفحه کلیک کنید و آن را به محلی که می‌خواهید بکشید. (برای مثال، می‌توانید یک تصویر را به پوشه images منتقل کنید.) ایجاد یک مجموعه از پوشه‌ها برای فایل‌ها، سازماندهی و بروز رسانی فایل‌ها را آسان‌تر می‌کند.

 

 
 
کپی کردن یک صفحه  

 


شما می‌توانید یک صفحه را کپی کنید تا از کپی دوم بعنوان یک قالب برای صفحه جدید استفاده کنید. در Folder List ، صفحه‌ای که می‌خواهید کپی کنید را انتخاب کنید و از منوی Edit ، گزینه Copy را انتخاب کنید (یا کلیدهای Ctrl + C را بفشارید.). فایل در کلیپ بورد کپی می‌شود.

 

 
 
صفحه را Paste کنید  

 


پوشه‌ای که می‌خواهید کپی صفحه را در آن کپی کنید را باز کنید. از منوی Edit ، گزینه Paste را انتخاب کنید (یا Ctrl +V را بفشارید.). یک فایل صفحه جدید نمایان می‌شود و اسم آن ترکیبی از اسم صفحه اصلی و پسوند– Copy (1) است.

 

 
 
کپی یا جابجا کردن با استفاده از کلیک‌ راست کردن  

 


روی یک فایل کلیک راست کنید و از منویی که باز می‌شود، گزینه Cut (برای جابجا کردن صفحه) یا Copy را انتخاب کنید. پوشه‌ای که می‌خواهید فایل را در آن کپی کنید باز کنید. دوباره کلیک راست کنید و از منوی باز شده، گزینه Paste را انتخاب کنید.

 

 

 
       توجه  

 


Refresh کردن دید
بعد از انجام تغییرات و تغییر دادن ترتیب فایل‌ها در دید Folders ، با زدن کلید F5 یا انتخاب گزینه Refresh از منوی View می‌توانید دید را Refresh کنید. اگرمخصوصاً با افراد دیگر روی یک سایت کار می‌کنید، می‌توانید دید را Refresh کنید تا اطمینان حاصل کنید که آخرین فایل‌ها را در اختیار دارید.
ساختار پوشه‌های سایت
وقتی که یک سایت جدید ایجاد می‌کنید، حداقل دو پوشه ایجاد می‌شود : images و –Private شما باید تصاویر گرافیکی را در پوشه images ذخیره کنید تا آنها را سازماندهی شده نگه دارید و پیدا کردن و ویرایش کردن آنها را آسان‌تر کنید. بازدید کنندگان نمی‌توانند پوشه –Private را باز کنند. از این پوشه می‌توان برای ذحیره کردن داده‌هایی که می‌خواهید مخفی بمانند مانند نیتیجه فرم‌هایی که بازدید کنندگان پر می‌کنند استفاده کرد. وقتی ناحیه مشترک (–borders ) را مشخص می‌کنید یا یک زمینه را بکار می‌برید (Themes - ) FrontPage ، پوشه‌هایی داخل پوشه سایت اصلی ایجاد می‌کند. این پوشه ها به ترتیب –borders و–themes نام دارند.

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد