برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

معرفی بازی

 

 

Need For Speed Underground

شماره جدید بازی معروف need for speed هم وارد بازارهای ایران و جهان شده است . البته در ایران با نام های need for speed 7 یا 8 و در سایر کشور ها با نام need for speed 5 روانه بازار شده است .

این بازی در ایران 6 ماه زودتر از تاریخ اعلام شده وارد بازار شده و استقبال خوبی هم از طرف دوستداران مسابقات اتومبیل رانی مخصوصا بازی need for speed شده است . این بازی  توسط شرکت EAGAMES تولید شده است که هم اکنون شما با مراجعه به سایت EAGAMES.COM  می توانید تبیلیغات مربوط به این بازی را که سرو صدای زیادی هم به پا کرده است ببینید و اما بازی:

 

 

Underground تمام ویژگی های اصلی بازی NFS را داراست . شما در ابتدا تنها می توانید از ماشین های ارزان قیمت استفاده کنید و با برنده شدن در مسابقات و گرفتن جایزه مسابقه به تدریج ماشین های بهتر را تجربه کنید . یک تغییر مهم این است که می توانید قطعات ماشین را تعویض کرده و به این ترتیب ما شین ایده ال خود را بسازید. می توانید قطعاتی همچون سپر , چراغ های جلو و بسیاری قطعات دیگر را جایگزین کرده و یک ماشین با سلیقه خود ( و البته متناسب با پولتان ) بسازید . 20 ماشین واقعی کلکسیون ماشین های بازی را تشکیل می دهند . در این بار سعی شده تا به جای ماشین های گران قیمت و معروف از ماشین های معمولی تر استفاده شود . خودروها محصول شرکت های میتسوبیشی , سوبارو , تویوتا و ... هستند .

 

 

اما مهمترین تغییر : لوکیشن های بازی دیگر بزرگراه ها , جاده های روستایی  با مناظر زیبا نیستند بلکه این بار بازی وارد شهر می شود ! تمام مسابقه ها در خیابان های یک شهر مجازی انجام می شوند . انجام بازی به دو صورت امکان پذیر است :

Drag Racing :  شما با چند ماشین دیگر در جاده های شهر مسابقه می دهید و باید سعی کنید زودتر به خط پایان برسید .

 

 

Street Racing : شما باید در یک مسابقه سریع بهترین راه را برای رسیدن به خط پایان و از میان ترافیک شهر پیدا کنید . می توانید از مسیر های مختلف  یا از جاده ای فرعی استفاده کنید .

البته یک حالت دیگر Story Mode است که شما در یک سلسله مسابقه شرکت کرده و پول بدست می آورید .

گرافیک بازی هم جالب توجه است . فضای بازی پس از بررسی بسیاری مکان های واقعی طراحی شده است . جزئیات بسیار دقیق اند و همه باعث می شوند تا شما احساس کنید واقعا در حال رانندگی در شب در این شهر رویایی هستید . موسیقی بازی هم بسیار عالی است و باعث هیجان انگیز تر شدن بازی می شود .

 

 

امکان بازی از طریق اینترنت برای 4 نفر وجود دارد . NFS : Underground برای دستگاه های Playstation 2 , Xbox , GameCube و GameBoy Advane هم طراحی شده است .

 از دیگر امکانات بازی امکان ساخت ما شین و جاده   می باشد که شما می توانید با توجه به میزان پولی که دارید قطعات ما شین را بخرید و بسازید البته امکان ساخت جاده در CD های بازی که در ایران است قابل انجام نیست و فاقد این امکان هستند زیرا نسخه آزمایشی بازی می باشند .

 

 

از دیگر امکانات جالب بازی وجود داشتن کوچه ها و پس کوچه ها برای میانبر زدن و جلو زدن از سایر رقبا است که گاهی می توانید با عبور از کوچه های تنگ و باریک در مسا بقه خیلی جلو بیافتید. به همین دلیل در طول بازی باید  حواستان به این گونه راه های مخفی باشد.

این بازی با حداقل کارت گرافیکی 64 و سیستم و پردازنده پنتیوم III و 800 به بالا و رم 128 قابل اجرا می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد