برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

برترین مقالات کامپیوتر

راهبرد پیغامهای ویندوز

Not enough Memory: اگر حافظه کافی برای شروع یک برنامه وجود نداشته باشد این پیغام نمایان می شود. همچنین زمانی که چند برنامه در یک زمان در حال اجرا باشند نیز این پیام نمایان خواهد شد.

اگر این پیام بارها تکرار شد سعی کنید تغییراتی را از طریق Control Panel انجام دهید.

1- روی دکمه Start کلیک کنید. نشانگر روی Setting تغییر مکان داده و سپس روی Control Panel کلیک کنید، یک پنجره نمایان خواهد شد.

2- از روی صفحه Control Panel روی System کلیک کنید. سپس روی Performance کلیک کنید و بعد از آن روی Virtual Performance کلیک کنید.

3- مطمئن شوید که هیچ جای ویژه ای برای حافظه واقعی وجود ندارد. معمولا بهتر است که ویندوز را به حال خود رها کنید. حتما مطمئن شوید که چه اندازه از فضای هارد دیسک خالی است.

● Illegal Operation: معمولا در نتیجه وجود یک باگ در نرم افزار و یا برنامه است. اگر این پیام بعد از انجام یک فرمان مخصوص یا یکسری از فرمانها اتفاق افتاد باید آن را به مهندسین فنی سازنده گزارش دهید. اگر اخطار بارها و برای چندین بار پیاپی اتفاق افتاد تعدادی برنامه مختلف را اجرا کنید.

سپس علت آن می تواند حافظه ناقص و معیوب زیاد از حد داغ شدن پردازشگر و یا موفق نبودن در اجرای برنامه دیگر باشد. متاسفانه هیچ جایی برای ترمیم سریع این پیام وجود ندارد و شما ممکن است مجبور به متوسل شدن به کمک ویژه ای باشید.

● Source and Destintion: با یک اشتباه کوچک این پیام را دریافت خواهید کرد. اگر بخواهید که یک Folder یا یک File را در خودش کپی کنید پیام بالا نمایان خواهد شد، راه حل چیست؟ آن فایل و یا فلدر را به جای دیگر انتقال دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد